Nedslag#2
Nedslag#2
Første led:
Eleverne skal gå på velux hjemmeside og se link GGL læse montagevejledning for GGL
der laves nogle spørgsmål som skal besvares og mailes til os inden fremmøde
Forberedelsesaktivitet:
Elev:
Eleverne ser monteringsvejledningen og ud fra det besvarer eleverne de spørgsmål som vi har stillet
Lærer
Gennemgang af spørgsmål, som evaluering af at eleverne har forberedt sig
Andet led:
En gennemgang af det eleverne har afleveret og det viser os hvilke elever der har svært ved opgaven og som kræver mere hjælp (Stilladssering)
præsentation af arbejdsopgaven som skal udføres i praksis i grupper 2 og 2 (montage af et veluxvindue)
Tredje led:
Evaluering visuelt om eleverne har monteret vinduet korrekt (sumativt)
Fint indlæg, og god måde at forholde sig til modellen på.
SvarSletMen pas på at modellen ikke blot bliver en udfyldningsopgave. Udfold gerne dine intentioner i undervisningen, og hvordan du fx understøtter eleverne, deres forudsætninger og hvad målet med i det hele taget er, med at "flippe"